ראשי / המגזין / בית חכם
OS_3_WWW_Intro_8a

בית חכם

בית חכם


אם תמיד חלמתם להגיע מהעבודה לבית ממוזג בטמפרטורה שאתם אוהבים, עם תאורה שמתאימה בדיוק למצב הרוח שלכם וברקע מתנגן השיר שרץ לכם בראש כל היום, כנראה שהגיע הזמן שלכם להתקדם לטכנולוגיית הבית החכם.
Freak Control הינה חברת אינטגרציה למערכות בית חכם, אודיו ווידאו ומערכות שליטה ובקרה. מאחורינו שנים של ניסיון בכל סוגי הפרויקטים בארץ ובחו"ל.

ב-Freak Control נספק עבורכם התקנה של מערכות לבית חכם בעיצוב והתאמה אישית כולל ליווי צמוד לאורך כל הפרוייקט. כמו כן אנו עובדים עם מגוון חברות מהמותגים המובילים והאמינים ביותר שקיימים בתחום.

מומלץ להתחיל בתהליך איפיון הפרוייקט כבר בשלבי התכנון והבניה אך ניתן ליישום גם בבית קיים.
כשאנחנו חושבים על בית חכם, אנחנו מתכוונים לבית שישרת אתכם ולא להפך! בית שבו הפונקציונליות, חוויית המשתמש והעיצוב יחברו למוצר שיהפוך את הבית שלכם לבית החלומות שתמיד רציתם.

בעזרת ידע ניסיון ויצירתיות, תוך שימוש במערכות המתקדמות ביותר בשוק,

אנו ב- Freak Control  בונים את הפיתרון האידיאלי עבורכם.

הקווים המנחים אותנו:

  • שימושיות ונוחות
  • אמינות

עלות-תועלת מקסימאלית
תחום המערכות לבית הינו עצום וטווח המחירים בהתאמה.

אנחנו Freak Control מאמינים בניצול נכון של המשאבים כדי להגיע לתוצאה מקסימאלית.
ליווי כל פרויקט מראשיתו ובחירה של סל המוצרים והשירותים בהתאמה לערכינו.


 

  • שתפו עם חבר
  • whatsapp
  • facebook
  • email

טכנולוגיה

הטכנולוגיה לא עוצרת לרגע! עולם המערכות לבית ותחום הבית החכם בפרט מתפתח משנה לשנה וכיום המושג IOT – Internet Of Things הוא התחום החם ביותר. המשמעות היא חיבורם של צרכני ומוצרי החשמל בבית למערכות מבוקרות ולרשת האינטרנט. בשנים הקרובות אנחנו נראה עוד ועוד מוצרים אשר נתפעל באמצעות אפליקציות, מטעמי נוחות, יעילות וחיסכון באנרגיה.

מערכת בית חכם מכסה כיום כ- 95% מצרכני החשמל בבית המודרני – תאורה, תריסים וילונות, מיזוג, חימום ומצלמות נגישים  כיום בלחיצת כפתור ממפסק מעוצב או ממכשיר נייד מכל מקום בעולם.

מערכות שליטה ובקרה
 
מערכת שליטה ובקרה לבית החכם. מערכות בית חכם מכסה כיום כ- 95% מצרכני החשמל בבית המודרני – תאורה, תריסים וילונות, מיזוג, חימום ומצלמות נגישים  כיום בלחיצת כפתור ממפסק מעוצב או ממכשיר נייד מכל מקום בעולם.

מערכות שליטה:


Control4 חברת תוכנה וחומרה המיצרות פלטפורמה לשליטה בבית מכל מכשיר נייד או נייח. מערכת פתוחה עם ממשק משתשמש מעוצב ידידותי וקל לתפעול.

Control4 תומכת במגוון הפרוטוקולים הקיימים.
RF, IP, SERIAL, IR
פתרון מותאם לבקרה מושלמת על כל הרכיבים בבית .

פריק קונטרול נותנת פתרונות בית חכם קוי לבתים חדשים או בתים בתהליך שיפוץ ופתרונות בית חכם אלחוטי לבתים קיימים.

 
בית חכם קווי


מערכות הכוללות בקרי בית חכם המותקנים בלוח החשמל לשליטה ובקרה על תאורה, תריסים, וילונות, חימום ועוד. ממשק המשתמש הינו מפסקים מעוצבים הפועלים במתח נמוך (24v) הממוקמים בנקודות מרכזיות ברחבי הבית.
בשלב בניה/ שיפוץ כשמחליטים להרכיב מערכת בית חכם מומלץ לבחור איש מיקצוע שילווה ויאפייון את צרכי הלקוח.

במערכת חשמל קווית ישנם מספר פרוטוקולים במחירים ועיצובים שונים .

Freak Control בוחרת לעבוד עם המותגים המובילים והאמינים כי אין מחיר לשקט וביטחון .  

Freak Control פותחים את הדלת לבית החכם שלכם לאינסוף אפשרויות בהווה ובעתיד, ואנו בחברת Freak Control נשמח לעזור לכם בתהליך.
 

בית חכם אלחוטי

מערכת הכוללת מפסקים חכמים נשלטים אלחוטית המחליפים את המפסקים הקיימים בבית.

המערכת יוצרת רשת של תקשורת אלחוטית בין המפסקים השונים ומאפשרת שליטה מלאה על כל אחד מהרכיבים בכל נקודה בבית, דרך מפסק חכם או אפליקציה.

עוד אפשרות מתקדמת היא בית חכם אלחוטי

המיוחד במערכות אלו הוא שניתן להתקינן ללא צורך בתשתית מיוחדת ושמערכות הבקרה שלהן מתקשרות אלו עם אלו ללא צורך בחיבור קווי כלשהו.

בית חכם אלחוטי גם מאובטח ברמת אבטחת מידע גבוהה ואנו נוכל ליישם אותו עבורכם בצורה מהירה ולהכניס אתכם לעולם הקידמה כבר מחר.
 
מערכות אבטחה ובקרה

בית חכם הכולל מערכות טכנולוגיות חדשניות, חשוב גם להגן עליהם כמו שצריך מבחינת אמצעי אבטחה.

חברת Freak Control תשמח לעזור לכם גם בכך עם מגוון רחב של מערכות אבטחה ובקרה מתקדמות. כך תוכלו להישאר תמיד עם האצבע על הדופק ולהשאר ב-Control, לקבל את כל המידע ישירות למחשב או הסמארטפון שלכם, ולדעת בכל רגע נתון את המתרחש.

 

אולי יעניין אתכם גם

whatsapp